در حال نمایش 3 نتیجه

اسکوپ سنگ پروانه ای 70 و 90

1,350 تومان1,450 تومان
پروانه 90: 22 الی 23 گرم پروانه 70: 17 الی 18 گرم

اسکوپ زد دهقان

برای قیمت تماس بگیرید
زد 70: 12 الی 13 گرم زد 80: 19 الی 20 گرم زد 90: 24 الی 25 گرم

اسکوپ سرامیکی

برای قیمت تماس بگیرید
سرامیکی 90: 20 الی 21 گرم سرامیکی 70: 12 الی 13 گرم

اسکوپ سنگ و سرامیک چیست و چه کاربردی دارد؟

برای جلوگیری از ریزش نماهای سنگ و سرامیک و ایجاد ایمنی بیشتر در پشت آنها اسکوپ پروانه‌ای سنگ که یک قطعه از جنس گالوانیزه است نصب می‌شود. این قطعه را گیره نما سنگ یا اتصالات فلزی نیز می گویند. برای خرید این محصول می‌توانید در بخش فروشگاه سایت وارد شده و این محصول را سفارش دهید.

اسکوپ سنگ پروانه

نماهایی که در آن از سنگ یا سرامیک استفاده شده است به دلیل صافی و روان بودن و جذب آب کم به‌خصوص در هنگام زلزله، به‌راحتی ملات پشت سنگ یا سرامیک جدا می‌شود و ریزش می کنند و ممکن است خسارات مالی و جانی جبران‌ناپذیری را به همراه داشته باشد.

پیش‌ازاین برای جلوگیری از ریزش نما از روش‌های دیگری مانند چینی خشک، صفحات پیچ و رول، اسکوپ های سیمی و یا قراردادن مانع پشت سنگ و سرامیک استفاده می‌شد.

اما امروزه از این روش های پردردسر استفاد نمی شود و اسکوپ‌های گالوانیزه پروانه‌ای جای آنها را گرفته اند. این اسکوپ نما سنگ ها قیمت های مناسبی دارند و به لحاظ اقتصادی باصرفه هستند و کیفیت و امنیت به‌مراتب بیشتری نسبت به اسکوپ نمای سنگ سیم‌دار ایجاد می‌کند.

علت استفاده از اسکوپ سنگ چیست؟

همانطور که می دانید سنگ برخلاف آجر قدرت مكش كمتری نسبت به ملات سیمانی داردو جذب می‌كند. به همين دلیل ممكن است به مرور زمان که ملات پشت سنگ خشك شد و چسبندگی بين ملات و سنگ از بين برود منجر به سقوط سنگ و سرامیک شده و خطر آفرین باشد.

نحوه استفاده از اسکوپ نما سنگ

پشت سنگ یا سرامیک با سنگ فرز یک شیار ایجاد می‌شود سپس اسکوپ سنگ را داخل شیار ایجاد شده نصب و با سنگ سرامیک درگیر می‌کنند و پایه اسکوپ در پشت سنگ در ملات یا هر نوع چسب دیگری قرار می‌گیرد تا از افتادن و جداشدن از پشت سرش جلوگیری شود.

باید به این نکته اشاره کرد که شیارهایی که بر سطح پشت سنگ ایجاد می‌کنند به‌وسیله دستگاه‌هایی مانند فرز بر یا شیار زن اسکوپ انجام می‌شود. در صورت لزوم به خرید صفحه فرز می توانید از طریق سایت تکنو پخش اقدام فرمایید.