مقالات

درزگیری ایزوگام پشت بام

ترمیم پشت بام با چسب

با شروع فصل سرما و افزایش بارش ها، دغدغه ها نیز برای ایمنی سطح پشت بام هایی که از جنس قیر و ایزوگام هستند افزایش پیدا می کند جنس ایزوگام های پشت با مها معمولا با دوام در برابر هر نوع شرایط آب و هوایی هستند و ممکن است در اثر ضربه یا افتادن شئیی و یا علت های دیگر دچار فرسودگی و ایجاد درز شده باشند که در این حالت از استحکام و دوام آن کاسته خواهد شد. اما پیدا کردن راه حل برای ترمیم آن چندان راحت نباشد.اولین راهی که به نظر همه می رسد این است که سطوحی که درز بر روی آنها ایجاد شده اند را مجددا ایزوگام کنند. همانطور که می دانید ایزوگام برای سطوح وسیع کاربرد دارد و به صرفه است ولی بر روی سطوح کوچکی که به هر علتی دراثر ضربه ایزوگام آن از بین رفته است چندان به صرفه نیست و هزینه بر است.

به این منظور چسب های متعددی برای درزگیری ایزوگام پشت بام وجود دارد از جمله چسب ایزوگام قیری سرد و چسب ایزوگام قیری گرم و در نهایت از چسب های سوسیسی پلی اورتان می توان استفاده کرد. در ادامه با ما باشید تا شما را با نوعی چسب آشنا کنیم که خصوصا برای درزگیری سطوی مانند پشت بام کاربرد دارند چسبی که برای این منظور معرفی می شود چسب سوسیسی پلی اورتان است که در فروشگاه اینترنتی تکنو پخش نیز موجود است.برای آشنایی بیشتر می توانید به صفحه محصولات فوم و چسب پلی اورتان مراجعه نمایید.

 چسب های پلی اورتان که علاوه بر کارکردهای دیگرشان (پیشنهاد می کنیم مقاله چسب پلی اورتان چیست و چند نوع دارد؟ بخوانید) برای درزگیر و عایق بندی سطح ایزوگام پشت بام ها نیز موثر هستند. امروزه صنعت چسب خصوصا در امور ساخت و ساز و دیگر صنایع بسیار موثر عمل کرده است

چسب های سوسیسی پلی اورتان نوعی درزگیر بسیار مقاوم با چسبندگی بسیار بالا هستند و در رنگ های گوناگون و برای مصارف گوناگون ساختمانی و صنعتی تولید می شوند

در تکنو پخش سالیان سال است که که انواع چسب های ساختمانی و صنعتی پخش و عرضه می شود یکی از چسب های عرضه شده در این فروشگاه انواع چسب های پلی اورتان از جمله چسب های سوسیسی پلی اروتان است که در ادامه به معرفی چند نمونه از این چسب ها می پردازیم :

معرفی انواع چسب پلی اورتان سوسیسی در فروشگاه تکنو پخش

چسب پلی اورتان سوسیسی جی مکس GMAX

چسب پلی اورتان سوسیسی ABC

چسب پلی اورتان سوسیسی لازیو LAZIO

چسب پلی اورتان سوسیسی ویکرز VICKERS

چسب پلی اورتان سوسیسی  آنتیا ANTIA

باید به این نکته توجه کرد که چسب پلی اورتانی که برای این منظور درزگیری ایزوگام پشت بام استفاده می شود چسب های پلی اورتان سوسیسی با رنگ مشکی می باشد. که در این مورد اولین محصولی که در بالا معرفی کردیم یعنی چسب پلی اورتان سوسیسی جی مکس به رنگ مشکی قابل استفاده است.

ممکن است علاقمند باشید:درباره چسب بتن و کاربرد آن چه می‌دانید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *