مقالات

راه حل های از بین بردن زنگ زدگی سطوح

روانکاری

زنگ یک لایه آزاردهنده و ناسالم است که اغلب در زندگی روزمره با آن مواجه می شویم.زنگ زدگی در اثر اکسید شدن سطح آهن به وجود می آید. قفل درب آهنی که مدت ها باز نشده به مرور زمان دچار زنگ زدگی می شود و برای باز کردن قفل درب زنگ زده راه های هایی به جز شکستن و تعویض قفل وجود دارد. یا اینکه مانند راه حل های قدیمی به بنزیل و روش های سنتی متوسل بشوند امام به نظرما راه حل آسانتری هم برای این کار وئجود دارد. با تکنو پخش همراه باشید تا پاسخ سوالات خود را بیابید.

چگونه قفل و قطعات زنگ زده گیر کرده را باز کنیم؟

چگونه از صدای جیر جیر در و پنجره جلوگیری کنیم؟

چگونه زنجیر دوچرخه را روغن کاری کنیم؟

چگونه زنگ روی گردنبند و را از بین ببریم؟

چگونه قفل و قطعات زنگ زده گیر کرده را باز کنیم؟

پاسخ به آن بسیار ساده است. روان کننده WD-40 جی مکس را روی مهره ها قفل ها و پیچ های زنگ زده بمالید. سپس با یک ابزار سفت به آرامی ضربه بزنید تا روانکار وارد نقاط اتصال شود و بست ها شل شوند. پس از مدتی روان کننده اضافی را تمیز کنید. در مورد قطعاتی که زنگ زدگی زیادی دارند در صورت امکان، می توانید قطعات را در یک لیوان پلاستیکی قرار دهید و روی  آنها را روان کننده WD-40 جی مکس اسپری کنید و اجازه دهید قطعات در زنگ زدای مایع بمانند.

چگونه از صدای جیر جیر در و پنجره جلوگیری کنیم؟

ابتدا بالای لولاها را با یک پارچه تمیز کنید. ضد زنگ WD-40 جی مکس را تکان دهید و آن را روی لولا و مکانیسم داخلی لولا بمالید. در حین انجام این کار درب را به جلو و عقب حرکت دهید. بنابراین، اسپری باید به طور کامل به لولا نفوذ کند  تا دیگر صدای جیر جیر ندهد.

بیشتر بخوانید: قلم تعمیراتی فلزات (چسب آلومینیوم) MEMO CHEM

چگونه زنجیر دوچرخه را روغن کاری کنیم؟

برای تمیز کردن زنجیر دوچرخه ابتدا زنجیر را از هر گونه آلودگی و چربی تمیز کنید. WD-40 جی مکس را روی زنجیر قرار دهید و مدتی صبر کنید تا به آن نفوذ کند. یک مسواک قدیمی و استفاده نشده را بردارید و برای آغشته کردن کردن سایر قسمت های چرخان زنجیر دوچرخه استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:برای نصب کابینت از چه چسب هایی استفاده می شود؟

چگونه زنگ روی جواهرات را از بین ببریم؟

جواهرات و اشیا تزیینی طول زمان، ممکن است خوردگی و زنگ زدگی روی جواهراتی مانند گردنبند و دستبند که با پوست و هوای مرطوب در تماس هستند، ایجاد شود. در این صورت ممکن است گردنبند  یا دستبند تیره  شود و تغییر رنگ دهد. WD-40  جی مکس به لطف فرمول خاص خود زنگ زدگی و کثیفی را بدون آسیب رساندن به گردنبند از بین می برد. WD-40 جی مکس ر ا روی سطح زنگ زده بمالید. پس از مدتی انتظار، سطح را با یک تکه پارچه تمیز کنید. گردنبند شما باید به همان اندازه نو باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *