مقالات

انتخاب بهترین چسب مژه

بهترین چسب مژه

نکاتی که باید برای انتخاب بهترین چسب های حرفه ای برای اکستنشن مژه یا مژه مصنوعی در نظر بگیریم را در این نوشته آورده ایم اگر صد خرید چسب مژه اصل دارید حتما به فروشگاه اینترنتی تکنو پخش مراجعه نمایید.

چسب اکستنشن مژه توسط آرایشگران حرفه ای استفاده می شود در حالی که چسب مژه مصنوعی به طور گسترده ای در دسترس است. هر دو خطر تحریک چشم و عملکرد ضعیف را به همراه دارند.

چه یک حرفه ای با تجربه باشید و چه فقط می خواهید روشی بهتر برای چسباندن مژه های مصنوعی در خانه داشته باشید، پیدا کردن بهترین چسب اکستنشن مژه کار کوچکی نیست. در اینجا 5 نکته برای انتخاب چسب مژه مناسب آورده شده است:

قیمت

 قیمت گذاری یک عامل مهم در هنگام انتخاب چسب است، به خصوص اگر به طور حرفه ای از آن استفاده می کنید، ممکن است نیاز داشته باشید که چسبی مقرون به صرفه تر تهیه کنید.

عمر چسب

مدت زمان سایش نیز یک عامل است. برای اکستنشن مژه، چسب های نیمه دائمی که مخصوص اکستنشن ساخته شده اند بهترین هستند. چسب‌های موقت ضعیف‌تر هستند، اما به شما این امکان را می‌دهند که مژه‌های خود را هر زمان که مایل بودید بردارید که برای استفاده از مژه مصنوعی مناسب است.

چسب های فاقد لاتکس

پتانسیل چسب برای تحریک چشم یا واکنش آلرژیک بسیار مهم است. اگر چشم‌های حساسی دارید یا از محصول برای دیگران استفاده می‌کنید، به دنبال برندی باشید که ایمنی را در اولویت قرار دهد، به‌عنوان مثال آنهایی که فاقد لاتکس هستند. برای این کار مناسب هستند.

بسته بندی پلمپ شده

به بسته بندی چسب نیز نگاه کنید، مطمئن شوید که بسته بندی مهر و موم مناسبی دارد تا چسب به راحتی خشک نشود.

رنگ چسب مژه

در نهایت، رنگ چسب چه سیاه یا شفاف باشد. اگر از خط چشم استفاده نمی کنید بهتر است خط چسب های شفاف را انتخاب کنید.

این مطلب را هم بخوانید: آیا چسب مژه سمی است؟

چسب های اکستنشن مژه چیست و چگونه کار می کنند؟

چسب های اکستنشن مژه چسب های تخصصی هستند که برای زدن مژه های مصنوعی به خط مژه طبیعی شما استفاده می شوند. چسب مژه اساساً طوری عمل می کند که دو سطح را به هم متصل می کند.

چسب های اکستنشن مژه بر اساس فرمولاسیون و ترکیبات خاص خود دارای ویژگی های خاصی خواهند بود:

زمان خشک شدن: مدت زمانی است که چسب به اندازه کافی چسبناک می شود تا اکستنشن چسبانده شود، اما نه آنقدر چسبناک که وقتی می خواهید آن را بزنید، مژه های طبیعی شما را بکشد.

زمان نگه داشتن: این مدت زمانی است که چسب پس از استفاده مژه را محکم در جای خود نگه می دارد.

ویسکوزیته: این ضخامت چسب است. ویسکوزیته کمتر به این معنی است که چسب نازک‌تر است و سریع‌تر خشک می‌شود، در حالی که ویسکوزیته بالاتر به این معنی است که چسب مژه ضخیم‌تر است و خشک شدن آن بیشتر طول می‌کشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *