مقالات

بهترین چسب برای شیشه ماشین

همانطور که می دانید شیشه خودروها به شدت در معرض نور خورشید و آب هستند. این نوردهی گوشه های صفحه شیشه جلو را ضعیف می کند که منجر به یخ زدگی و مه آلود شدن شیشه جلو می شود. بنابراین بهترین راه برای جلوگیری از چنین مشکلاتی استفاده از بهترین درزگیر شیشه جلو خودرو برای خودروها است.

ترک های جزئی، نشتی روی شیشه شیشه خودرو منجر به نفوذ آب به داخل خودرو می شود که نه تنها از نمای بیرونی و همچنین داخلی به خودرو آسیب می رساند. بنابراین بهتر است قبل از اینکه دیر شود از بهترین چسب شیشه ماشین استفاده کنید.

اگر نیاز به آب بندی کامل شیشه ماشین دارید، می توانید چسب سیلیکون مشکی شیشه اتومبیل تسلا را خریداری کنید که انعطاف پذیری و دوام بالایی دارد. چسب سیلیکون تسلا در برابر اشعه یو وی و فرابنفش مقاوم بوده و فاقد حلال می باشد.

بیشتر بخوانید: چسب واشر ساز حرارتی تسلا – Tesla

در ادامه با ما همراه باشید تا پاسخ سوالات زیر را بیابیم.

چسب شیشه ماشین چگونه روی شیشه کار می کند و بهترین چسب شیشه ماشین کدام است؟

چسب شیشه ماشین شیشه جلو یک نوع درزگیر مبتنی بر سیلیکون است که با توجه به اتصالی که ایجاد می کند نشتی‌های جزئی، ترک‌ها و نشت مویی روی شیشه خودرو کمک می‌کند. به آن “درزگیر شیشه خودرو” نیز می گویند.در واقع چسب های سیلیکون یا آکواریوم از بهترین چسب های شیشه اتومبیل به شمار می آیند.

بیشتر بخوانید: چسب زه خودرو زیپر

بهترین چسب شیشه ماشین

چسبی است که علاوه بر قیمت مناسب از دوام بالایی برخوردار باشد و حتی در دماهای شدید بالا نیز بدون افت کیفیت مقاومت می کند. همانطور که در بالا به آن اشاره شد چسب های سیلیکون یا آکواریوم از بهترین درزگیرهای شیشه ماشین هستند.

علاوه بر سیلیکون ها یک نوع دیگر از چسب ها که به فوم و چسب پلی اورتان شناخته می شوند و عملکرد بهتری نسبت به سایر چسب ها دارند به همین دلیل از محبوبیت بالایی بین مکانیک ها برخوردار هستند.

این درزگیر چسب دارای خاصیت پخت سریع است و به راحتی نشتی ها و سوراخ های جزئی را در عرض یک دقیقه برطرف می کند. درزگیر پلی یورتان را می توان در شرایط مرطوب استفاده کرد زیرا در حفظ رطوبت خوب هستند.دارای خواص شیمیایی هستند که اتصال کاملی را با شیشه خودرو ایجاد می کنند و همچنین به رفع شکستگی شیشه جلو کمک می کنند.

بیشتر بخوانید: بهترین چسب برای تعمیر و ترمیم شیشه چه چسبی است؟

اگر به رنگی متفاوت با درزگیر چسب بیشتری نیاز دارید. پس حتما می توانید این چسب سیلیکونی مشکی را به دلیل انعطاف پذیری بالا و ظرفیت ضد آب آن امتحان کنید. این محصول می تواند در محدوده دمای بیش از حد از -75 درجه فارنهایت تا 450 درجه فارنهایت بدون هیچ مشکلی مقاومت کند.به همین جهت ما چسب سیلیکون مشکی شیشه اتومبیل تسلا به شما پیشنهاد می کنیم.

یکی از بهترین درزگیر شیشه چسب سیلیکون مخصوص شیشه اتومبیل آرازیم است که تحت هیچ شرایطی پوسته یا ترک نمی خورد. این چسب بر روی گوشه های شیشه جلو پنجره خودرو اعمال می شود که مسئول سوراخ های جزئی و ریز است و دسترسی به آن دشوار است.دارای خواص چسبندگی و شیمیایی است که آن را ضد آب، ضد ضربه و در عین حال بسیار انعطاف پذیر می کند. همچنین با شیشه خودرو پیوندهای دائمی ایجاد می کند و بدون توجه به شرایط، مدت زمان بیشتری به آن می چسبد.

این مطلب را نیز بخوانید: شستشوی رادیاتور ماشین

سخن پایانی

مواردی که ذکر شد برای مواقعی است که شیشه ماشین نیاز به درزگیری و آب بندی و نصب دارد اما اگر با مشکل دیگری ماند ترک شیشه ماشین مواجه شدید و برای اینکه مجبور نباشید کل شیشه اتومبیل را تعویض کنید ما به شما یک چسب به نام چسب یو وی لاکسیل Loxeal 30-23 را پیشنهاد می کنیم که مخصوص چسباندن شیشه به شیشه است و جهت ترمیم شیشه شکسته ماشین نیز به کار می رود. جهت اطلاع بیشتر به صفحه این محصول مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *