مقالات

پاک کردن چسب از روی شیشه

نحوه پاک کردن چسب از روس شیشه

جدا کردن چسب از شیشه بسیار دشوار است، آنها دو ماده هستند که واقعاً یکدیگر را دوست دارند. خوشبختانه راه‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید چسب را بدون ترک خوردن، خراشیدگی یا بریدگی از شیشه جدا کنید. در فروشگاه اینترنتی تکنو پخش نحوه پاک کردن چسب از روی شیشه آورده شده است.با ما همراه باشید.

پاک کردن چسب از روی شیشه با الکل

یکی از ساده‌ترین و جهانی‌ترین راه‌ها برای پاک کردن چسب شیشه، استفاده از الکل است. برای جدا کردن چسب شیشه با الکل، به سادگی چسب را برای حداقل نیم ساعت و حداکثر تا یک ساعت خیس کنید تا با الکل نرم شود. هنگامی که الکل چسب را نرم کرد، می توانید چسب را با دستمال بمالید و در صورت نیاز شیشه را تمیز کنید.

پاک کردن چسب از روی شیشه با استون

اگر ترجیح می دهید از الکل استفاده نکنید، اصلاً مشکلی نیست. می توانید به راحتی الکل را با استون تعویض کنید و همان نتیجه را بگیرید. فرآیند حذف چسب از شیشه مانند الکل است. هیچ چیز به جز حلال مورد استفاده تغییر نمی کند. شما می توانید از هر پاک کننده ناخنی که در خانه خود دارید استفاده کنید.

همچنین بخوانید: چگونه شیشه را به چوب بچسبانیم؟

نحوه پاک کردن چسب از روی شیشه

ابتدا مقدار کمی از حلال انتخابی خود (الکل یا استون) را روی لیوان استفاده کنید. مقدار زیادی حلال را روی لیوان نریزید زیرا اثرات آن رقیق می شود.سپس اجازه دهید حلال بین 30 دقیقه تا یک ساعت یا هر زمانی که طول بکشد بماند. هنگامی که چسب نرم شد، می توانید آن را با چاقو یا سوهان رنگ شروع کنید.

برای جلوگیری از خراشیدن شیشه، سوهان را آهسته انجام دهید.

هنگامی که تمام چسب خراشیده شد، می توانید همه چیز را پاک کنید و سپس شیشه را به خوبی تمیز کنید تا مطمئن شوید که هیچ باقیمانده دیگری باقی نمی ماند.

نحوه پاک کردن چسب از روی شیشه با سرکه

اگر ترجیح می دهید از حلال ها برای پاک کردن چسب از شیشه استفاده نکنید، سرکه سفید یک جایگزین عالی است. توصیه می کنیم از سرکه سفید تقطیر شده طبیعی لوسی برای قدرت و خلوص آن استفاده کنید. جدا کردن چسب از روی شیشه با سرکه سفید برای باقیمانده چسب بهترین است و برای استفاده از آن، باید قبل از خراش دادن فعال آن را به چسب بمالید. نحوه پاک کردن چسب از روی شیشه با اسپری روان کننده

پاك كردن چسب از روي شيشه ماشین

برای پاک کردن چسب از روی شیشه ماشین هم می توان از تمام روش های که در بالا ذکر شد نیز استفاده کرد اما بهترین راه برای اینکه به شیشه ماشین آسیبی نرسد استفاده از اسپری چسب پاک کننده هستند که در برندهای مختلف به این منظور تولید شده اند و در سایت تکنو پخش نیز موجود است.

بیشتر بخوانید: دلایل محبوبیت اسپری روان کننده wd-40

اگر برای جدا کردن چسب از شیشه به چیزی نیاز دارید که کمی سنگین تر باشد، می توانید از روان کننده اسپری مانند روان کننده WD-40 جی مکس استفاده کنید. WD-40 یکی از بهترین محصولات موجود در بازار برای از بین بردن انواع مواد مانند، گریس، جرم، باقی مانده برچسب، چسب فوق العاده و غیره است. به سادگی روی WD-40 اسپری کنید و بقیه مانند حلال ها عمل می کنند. اجازه دهید WD-40 کمی روی چسب بماند تا نرم شود و پس از نرم شدن، می توانید چسب را بتراشید. WD-40 احتمالاً سریعتر از الکل یا استون کار می کند.

راه های مختلفی برای پاک کردن چسب از شیشه وجود دارد. این فقط یک موضوع است که یکی را انتخاب کنید که مناسب شما و نیازهای شما باشد. حتی اگر دوست دارید می توانید بیش از یکی از روش ها را امتحان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *